Gå til innhold

Filme på treningsenter


leenaa89

Anbefalte innlegg

Har lett på nettet etter svar uten hell,  så da håper jeg det er noen her inne som vet.  Jeg har lyst og filme min egen trening da det er enklere og se om man gjør riktig teknikk osv,  men vet ikke om det er låv på sentrene.  Trener på 3t, og det står ingenting om dette i reglene.  Men søstra mi mener at det er plakater ved sentrene som tydeligvis forbyr kamera osv. . .  Men tenker kun og filme meg selv,  og ingen andre.  Så spm mitt da er om jeg kan det eller ikke?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet er det lov på de fleste sentre, tror det er veldig få sentre her i Norge som forbyr det. Om det er et veldig travelt senter hvor du risikerer å få med mange andre eller noen noen klager kan du selvsagt risikere å bli bedt om å ikke filme, men generelt skal det være greit de fleste steder. Er du veldig usikker så er det jo bare å høre med resepsjonen/senterleder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...