Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har nå slanket meg i overkant av en uke og teller kalorier og liknende. Jeg spiser mye kylling, fiskepinner og liknende som stekes i stekepanne. For øyeblikket bruker jeg Rapsolje i stekepannen, men lurer på om dere har noen tips til erstatning? Rapsoljen inneholder rundt 900 kcal per 100g og det er jo veldig mye. Bør jeg kutte ut olje/margarin helt om jeg skal slanke meg? Om ikke, er det noen som har noen tips til andre oljer eller liknende jeg kan bruke i stekepannen? 

Fortsetter under...

Skrevet
10 minutter siden, Broseidon skrev:

Hei @Abra11 

Mitt forslag er at du enten kutter ut stekeolje eller stekefett. En annen metode jeg liker er å ta LITT olje eller smør på et papir, for så å smøre det utover stekepannen før steking, dette gjør at du minimerer mengden betraktelig.

Mine to 

Okei, tusen takk! Skal prøve å kutte det ut, men er redd for at maten skal svi seg dersom jeg ikke bruker olje. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...