Jump to content

jusi

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About jusi

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeg ovnsbaker det meste! :-) putter det i ovnen i en ildfast form uten olje osv
  2. Hei! Vet ikke om dette er rett sted å spørre, men jeg prøver! Jeg er ei jente på 21 år på 179 cm som har litt "for mye" fett på kroppen ut i fra hva jeg kunne tenke meg. Jeg har siden januar gått på en kalorirestriktivt diett på ca 1800 kcal dagen (litt mer de dagene jeg trener) ved hjelp av appen "fitsum" hvor jeg logger stort sett alt jeg spiser. Har i tilegg trent 5-6 ganger i uken, både full kropp styrke og kondisjon. Startet på 75 kg i januar, og veier nå 69. Jeg føler jeg gjør noe galt eller ikke innehar nok kunnskap fordi jeg synes det går så tregt! Føler heller ikke det vises spesielt mye på kroppen, spesielt ikke på magen. De siste to ukene har jeg gått ned til 1300 kcal utenom fysisk aktivitet og lagt inn 3-4 intervalløkter i uka. Er det for mye å spise 170g karbohydrater daglig? Føler jeg har prøvd og prøvd og jobbet utrolig hardt uten å få de resultatene jeg ser så utrolig mange andre har- og håper noen kan gi meg noen sunne og effektive tips for å gå ned i vekt men samtidig bygge muskler!! (Spiser ca 50g protein daglig) Hva bør jeg/bør jeg ikke spise- hvor ofte bør jeg trene (og når? Før frokost?). Hvor ofte bør jeg trene styrke? Er så fortvilt!
×
×
  • Create New...