Jump to content

Pepsikungen

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Pepsikungen

  1. *Oppdatering* Ettersom min "personlige måler" ikke er tilgjengelig i helgen så har jeg målt meg idag (Fredag) istedenfor Søndag. Dette betyr at det kun har gått 5 dager siden siste måling, men det må jeg bare leve med! UKE 3: 29. April 2016: Vekt: 89,4 kg (-1,1 kg) Totalt: -4,7 kgNavlemål: 99,5 cm (- 2,0 cm) Totalt: -9,5 cmRumpe: 103 cm (- 1,0 cm) Totalt: -5,0 cmLår: 58 cm (+1,5 cm) Totalt -1,0 cmOverarm: 32 cm (-1,0 cm) Totalt -1,0 cm Vil gratulere meg selv. Traff det magiske 80-tallet etter i underkant av 3 uker! Veldig fornøyd!
  2. Ønsker å bruke dette som en "slankedagbok". Mest for å ha et sted å holde oversikt på slankingen min for min egen del, men også slik at de som ønsker kan følge med på hvordan det går. Tenker å oppdatere 1 gang i uken. Har nå holdt på i 2 uker og motivasjonen er på topp. Legger ut vekt og vektnedgang for de siste 2 ukene under her. Kjønn: Mann Alder: 22 Høyde: 189 cm Startvekt: 94,1 kg Delmål: Ned 1 kg i uken Hovedmål: Ned 9 kg på 10 uker Har kuttet ut alt av godteri, har kuttet ut alt av brus og saft, bortsett fra Pepsi Max og Fun Light. Har gjort en totalendring i kosthold og spiser nå kun sunn og kalorifattig mat. Har også begynt å trene. Mest gåing og jogging, men også noe styrketrening hjemme. Tar gjerne imot forslag til både mat og trening ettersom dette er veldig nytt for meg! UKE 0: 11. April 2016: Vekt: 94,1 kg Navlemål: 109 cm Rumpe: 108 cm Lår: 59 cm Overarm: 33 cm UKE 1: 18. April 2016: Vekt 91,8 kg (-2,3 kg) Navlemål: 103,5 cm (-5,5 cm) Rumpe: 105 cm (-3,0 cm) Lår: 57 cm (-2,0 cm) Overarm: 33 cm (-) UKE 2: 24. April 2016: Vekt: 90,5 kg (-1,3 kg) Totalt: -3,6 kg Navlemål: 101,5 cm (-2,0 cm) Totalt: -7,5 cm Rumpe: 104 cm (-1,0 cm) Totalt: -4,0 cm Lår: 56,5 cm (-0,5 cm) Totalt: -2,5 cm
  3. Okei, tusen takk! Skal prøve å kutte det ut, men er redd for at maten skal svi seg dersom jeg ikke bruker olje.
  4. Hei Jeg har nå slanket meg i overkant av en uke og teller kalorier og liknende. Jeg spiser mye kylling, fiskepinner og liknende som stekes i stekepanne. For øyeblikket bruker jeg Rapsolje i stekepannen, men lurer på om dere har noen tips til erstatning? Rapsoljen inneholder rundt 900 kcal per 100g og det er jo veldig mye. Bør jeg kutte ut olje/margarin helt om jeg skal slanke meg? Om ikke, er det noen som har noen tips til andre oljer eller liknende jeg kan bruke i stekepannen?
  5. Hei. Jeg er en gutt på 22 år. Jeg er 189 cm og veier 94 kg. Jeg ønsker å ta av noen kilo, men har ikke tilgang på treningsstudio for øyeblikket. Målet er å gå ned ca 1kg i uka. Den siste uken har jeg endret kosthold og ligger nå på ca 1700 - 1800 kcal i uken. Men til nå har jeg kun jogget og gått turer. Jeg ønsker å trene styrke og lurer derfor på om noen har noen forslag til gode styrkeøvelser jeg kan gjøre hjemme. Jeg er svak i så og si hele kroppen og trenger derfor å trene alt fra armer til ben. Tar også i mot tips til mat med lavt kaloriinnhold! På forhånd takk.
×
×
  • Create New...