Gå til innhold

bcaa for ammede??


stinetkd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager om jeg virker krass og kritisk nå, men håper  du tar det som et velment innspill likevel... Jeg formulerer meg ikke særlig diplomatisk i følgende, men det er fordi jeg ærlig talt blir litt rystet av ditt spørsmål. Ikke fordi du er den eneste, men heller tvert i mot - fordi jeg stadig kommer over mennesker som stiller spørsmål som med respekt og melde virkelig burde stilles en lege!

for hvorfor i all verden spør du om slike råd på et nettforum? Du har ansvaret for et annet menneskelig, et barn, en nyfødt baby! Dersom du har spørsmål og bekymringer for å innta noe som potensielt kan skade barnet, mener du virkelig det er forsvarlig å søke råd om dette på nettet? Hvor fremmede du ikke aner hvem er, hvilken kunnskap de har kan gi råd? Dersom du ønsker råd om dette burde du da vitterlig gå til legen din! En kan ikke gamble med barnets helse ved å søke random råd på nett.. Jeg aner ikke svaret på ditt spørsmål, annet enn at bcaa er et helt naturlig næringsstoff, egentlig er totalt unødvendig for deg og dine fysiske behov og jeg vanskelig kan se for me vitsen med å innta det (men farlig er det nok heller ikke). Men for fremtiden, har du spørsmål om hva du bør eller ikke bør spise/drikke mens du ammer - spør legen, ikke tilfeldige, anonyme brukere på et nettforum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...