Gå til innhold

Mellommåltid for menn


Listefyll

Anbefalte innlegg

God fredag 

Eg er på jakt etter eit kjapt mellom måltid med mykje energi og som metter for ein styrkeløfter/håndverker. Det må ver noko som kan ligge i bilen i en 5 timer tid ca uten å bli ringt. 

Eg er 80 kg å har eit vedlikeholds kcal intak på 4000 +. (Veit ikkje eksakt, driver ikkje å veier maten men et det same  kver dag.) så her er det liksom ikkje nokk med eit eple 😉 

Denne posten blir skrevet i desperasjon etter ein arbeidsdag der eg  føle eg helle på å stryke med av svolten. Har ete 12 skjever med solide mengder pålegg, 2 gullerøtter og 2 egg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke verre enn å kjøpe en svær plastbox som du kan ha mat i og ha ferdiglaget mat i før du drar på jobb. pasta, ris og div karbs i store menger samt noe protein og litt grønnsaker gjør nok susen. legg til en feit saus, så kommer du nok i mål. Ta med en pose div nøtter du kan hive i deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...