Gå til innhold

Trenger litt hjelp i jungelen av råd


Karbear

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg er 29 år, og vil gjerne gå inn i 30 årene i veldig god form og i tillegg endre livet mitt! Dvs jeg har ett år på meg! 

Jeg har fulgt program før og holdt en stund, men problemet mitt er at jeg bli fanatisk og blir lei etter noen mnd. Denne gangen vil jeg finne en livsstil som hjelper meg 15 kg ned i vekt og får en sunn kropp. 

Jeg trenger noen råd for hvor jeg skal starte rett og slett. sliter litt med motivasjonen pga at det er så sykt mye forskjellige tips.. 

Veier 85 og er 170 høy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer garantert masse bra tips her i løpet av morgen dagen, men jeg starter med noe som pleier å fungere veldig bra. 

Det er å starte veldig rolig med små forandringer om du ønsker å gjøre en varig livsstil endring. For eksempel om du spiser 4 måltider om dagen start med å endre måltid nummer 1 til etter sunnere alternativ. Spis som du pleier de andre måltidene til du føler dette sitter, så gå over til måltid 2 osv. Når det kommer til trening bare prøv å gjør mer enn du gjør i dag, finn deg noe du liker å gjøre så kommer resultatene  av seg selv. Så kan du legge opp ett strengere program når resultatene begynner å dabbe av. Bare mine 2 cents :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dokumentasjonsbilde for å vise fremgang er ikke dumt;) ellers må du ville også når du ikke vil. Bare uke legg kista så høyt at du ikke klarer å hoppe over, eller St du ikke gidder i lengden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...