Gå til innhold

Grusom vond hofte


Jellyfishbrain

Anbefalte innlegg

Hei! 
Håper jeg kan få hjelp her ettersom legen ikke ville hjelpe meg før til neste uke (noe som er for sent) 

Jeg drar til USA på treningscamp om snaut to uker. Og trenger derfor hjelp ASAP.

Hofta mi er vond under aktivitet og 2-3 dager etter. Det er framsiden av låret som er vondt.
Det som trigger det mest er oppoverbakker. Det starter med en stikkende smerte som en kan leve med, men jo mer jeg går/er i bevegelse jo værre blir det. Det blir så ille at hele benet låser seg til slutt og smertene er så vonde at benet ikke han heves. 
Jeg har mistanke om en senebetennelse i hofta.

I det siste har jeg hatt feber og temperaturen i kroppen går opp og ned.

Skal ta kontakt med legevakt senere i kveld, evt. kiropraktor/fysio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første jeg ville gjort var å tatt det helt med ro. For all del IKKE provoser låret noe mer, og kom deg til lege/naprapat/osteopat el.l.

At du har feber tyder på en infeksjon i kroppen, men om det er pga låret/hofta er vanskelig å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...