Jump to content

Jellyfishbrain

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About Jellyfishbrain

  • Rank
    Newbie
  • Birthday October 18

Profile Information

  • Gender
    Kvinne

Recent Profile Visitors

585 profile views
  1. Hei! Håper jeg kan få hjelp her ettersom legen ikke ville hjelpe meg før til neste uke (noe som er for sent) Jeg drar til USA på treningscamp om snaut to uker. Og trenger derfor hjelp ASAP. Hofta mi er vond under aktivitet og 2-3 dager etter. Det er framsiden av låret som er vondt. Det som trigger det mest er oppoverbakker. Det starter med en stikkende smerte som en kan leve med, men jo mer jeg går/er i bevegelse jo værre blir det. Det blir så ille at hele benet låser seg til slutt og smertene er så vonde at benet ikke han heves. Jeg har mistanke om en senebetennelse i hofta. I det siste har jeg hatt feber og temperaturen i kroppen går opp og ned. Skal ta kontakt med legevakt senere i kveld, evt. kiropraktor/fysio.
  2. Til frokost spiser jeg 2 ristede brød med smør og eggehakk.Samme til lunsj bare ett brød ekstra. I mellomtiden spiser jeg ofte gulerøtter, epler og bananer.Middag varier jo, men har blitt veldig mye hjemmelaget suppe i det siste.
  3. Har begynt å trene skikkelig nå, og jeg er sulten heletiden. Magen rumler og jeg spiser litt mer en jeg gjorde før. Er helt grusomt å spise uten å bli mett! Noen som har opplevd det samme? Hva kan man gjøre?
  4. Fantastisk at det er salg på den da! Da havner den i posten om ikke lenge.
  5. Tusen takk for svar LtdEdFred. Tror kanskje det å ta før bilder kan være lurt, med tanke på å se seg blind. Når jeg mener store muskler, mener jeg at en kan se muskler og at de er litt markerte. Vet at det er stor forskjell på jenter og gutter når det gjelder dette. Har fremgang på vektene, og har fått med meg at mat er veldig viktig. (Fra å spise bare brødskive med nugatti til frukt og grønt er for meg en stor forandring)
  6. Ganske sikker på det kan være en del av problemet ja. Har du noen gode forslag for proteinshake som ikke skal blandes med melk? Så oppvarmingen før styrke kan være lette løft?
  7. Jeg pleier å trene hele kroppen, har et lite treningprogram. (Legger til som vedlegg) Trener for å bli sterkere for det meste, også en del for å bli bedre i den idretten jeg driver med. Jeg har opplevd litt forandringer på kroppen, men ikke så store som jeg hadde håpet på. Forandringene er på lårene (etter masse knebøy), litt på armer og mage, men ingen tydelige muskler. Vekta har gått opp ettersom jeg var ganske tynn. Jeg er ikke så flink på kosthold dessverre, det er ofte vanskelig når de jeg bor med ikke vil endre matvaner. syrkelangs.pdf
  8. Hei! Er jente (20) og har trent i et halvt år nå. Og føler jeg ikke har noe særlig forbedring. Trener styrke 2 ganger i uka og kondisjon før hver økt med styrke. Jeg kjenner jeg sliter med å bli stor, altså i muskelmasse. Er det noen som har et bra treningsprogram som dere vet funker? Og er det noe kosttilskudd som hjelper? Hørt at kreatin hjelper for muskelvekst.
×
×
  • Create New...