Gå til innhold

Treningsbukse for høy mann


løfterlittjern

Anbefalte innlegg

Hei, ny på forumet her. Beklageligvis er min første post en ny tråd med et spørsmål, men kunne ikke finne noen eksisterende tråd.

Jeg er på utkikk etter en ny treningsbukse eller to, som kan være litt vanskelig siden jeg er 195 høy, og ganske slank i livet. Ofte er buksene litt korte på beina, eller store og vide. Vil ikke ha tights, men heller ikke telt.

Noen høye medlemmer her som kan anbefale en bukse? Gjerne fra utlandet, ihvertfall om den er under tollgrensa.

Bør egne seg til variert styrketrening, inkludert knebøy og markløft. Vil ha en ganske tynn bukse, men den må tåle å brukes til mark og bøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ‎12‎.‎02‎.‎2016 at 20.25, løfterlittjern skrev:

Hei, ny på forumet her. Beklageligvis er min første post en ny tråd med et spørsmål, men kunne ikke finne noen eksisterende tråd.

Jeg er på utkikk etter en ny treningsbukse eller to, som kan være litt vanskelig siden jeg er 195 høy, og ganske slank i livet. Ofte er buksene litt korte på beina, eller store og vide. Vil ikke ha tights, men heller ikke telt.

Noen høye medlemmer her som kan anbefale en bukse? Gjerne fra utlandet, ihvertfall om den er under tollgrensa.

Bør egne seg til variert styrketrening, inkludert knebøy og markløft. Vil ha en ganske tynn bukse, men den må tåle å brukes til mark og bøy.

Har du vurdert å trene i shorts og markløftsokker? Jeg er også 195 og kjører shorts + sokker typ:

DeadliftSocksSMALL-434x434.jpg

Ikke helt hva du spør om da, men jeg syns det funker bra :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, SterkARE said:

Har du vurdert å trene i shorts og markløftsokker? Jeg er også 195 og kjører shorts + sokker typ:

DeadliftSocksSMALL-434x434.jpg

Ikke helt hva du spør om da, men jeg syns det funker bra :).

Ja, har tenkt på det. Kan gjerne trene i shorts bortsett fra når jeg trener markløft.

Vil likevel ha meg en ny bukse, men får vel ta en runde rundt og prøve neste gang jeg er i Oslo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...