Gå til innhold

Treningssenterterrorisme


Cosmobot

Anbefalte innlegg

Å gå innpå NTNUI Gløshaugen er som å gå inn i et museum for fuckarounditis. Jeg ser så mye rart der til tider at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne, men vi kan sette fellestrekk ved mange små manualer, ubelært teknikk, og overdreven bruk av maskiner. Tanken har nå falt meg inn å drive med "terrorisme" i den forstand å henge opp "infomercials" ved utvalgte maskiner/seksjoner av senteret, samt ved inngangen til selve apeburet.

I den glade hensikt ved å bruke sarkasme, logikk (bruke fem maskiner over halvannen time, eller bare ta knebøy i en halvtime?) og utvalgte "motivationals" for å få folk til å revurdere hva de egentlig gjør på "treningssenteret". Det vil forhåpentligvis føre til køene for å ta f.eks. knebøy og mark blir enda lenger, men jeg vil benytte sjansen til å være småaltruistisk. Enkelte ser jo faktisk ut som de kjeder seg. Det blir en smule "Raymond K Hessel, the question was, what did you want to be", men det kan funke.

Ønsk meg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ta turen opp til Dragvoll også og bashe de idiotene som går rundt uten mål og mening der og bare tar opp plass?
Jeg studerer på Gløshaugen, så det rette svaret her er strengt talt, "Snakker du om hele humanistiske fakultet?"

God idè, men hvis du virkelig vil få gjennomslag burde du kanskje prøve en annen approach! Hvertfall hvis du tenker å printe ut noen a4 ark, tror kanskje ikke de blir så veldig lagt merke til.
Neste steg blir å gå innpå komfortsonen til folk og gi de en lapp med lenker til relevant lesestoff og spørsmål til selvrefleksjon. Det er kanskje enda enklere, da slipper jeg å ha med gaffateip.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...