Gå til innhold

Merkelig fremgang


pilatus

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt litt på meg i løpet av høsten (noen kaller det vel "bulking"). Derfor har jeg et mål om å redusere fettprosenten nå.

Siden nyttår har jeg gått ned på antall kcal og alt det derre der, og resultatet er litt merkelig.

Vekta står bom stille, fettprosenten (målt med fettklype og 3-punkts jackson-pollock) står helt stille på 12%, men jeg SER slankere ut i speilet.

Hvordan forklarere det, wizards? Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har..blitt høyere?  Eller investert i nytt og bedre flekselys?
Det skal jo sies at tre uker ikke er særlig lang tid, og ved et forsiktig kcalunderskudd vil  jeg anta du burde ha gått ned mellom 0,5 og 1  kg siden da. Men ved lik kroppsvekt og lik fettprosent og bedre utseende...hmm. Skjønner hvorfor du lurer ja.


Jeg kan ikke stort om fettprosentmålinger, har du noen andre målinger ( gainz i gymmet eller via målebånd) å supplementere med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt litt på meg i løpet av høsten (noen kaller det vel "bulking"). Derfor har jeg et mål om å redusere fettprosenten nå.

Siden nyttår har jeg gått ned på antall kcal og alt det derre der, og resultatet er litt merkelig.

Vekta står bom stille, fettprosenten (målt med fettklype og 3-punkts jackson-pollock) står helt stille på 12%, men jeg SER slankere ut i speilet.

Hvordan forklarere det, wizards? Hva har skjedd?

du har fått et bedre kroppssyn!  :-D hoho... Neida..Men kroppen er merkelig sånn sett! Vær fornøyd med at du SER endringer. Det er bedre enn at fettklypa viser forbedring uten at du ser det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det bare er psykisk slik at speilet lyver - jeg følte meg som en sperreballong etter mye eting i jula. B)

Jeg får måle igjen om en stund. Måleresultatene er jo alltid litt usikre. Jeg løfter litt mere enn før jul, men jeg tror neppe jeg har økt mye i muskelmasse på denne tiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å slå et slag for psyken jeg også. Nå måler jeg aldri noe som helst bortsett fra med øynene, men jeg opplever det samme hver gang jeg har hatt et lite eller større avbrekk fra trening. Begynner å føle meg dvask og slapp og tenker at jeg må gjøre noe. Etter en eller to økter hvor det lite sannsynlig har skjedd noe som helst føler jeg meg så mye bedre med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...