Gå til innhold

Hva bør jeg få ut av en PT


Frk.Latte

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Ganske rådvill etter 1,2 år uten trening og 8 kg opp (sykdom og medisiner) så skal jeg nå i gang igjen. Jeg ønsker å ta meg bedre ut, ha en bra selvtillit og ikke minst føle meg vel når jeg er på SATS. Det gjør jeg ikke ikke nå. Har bestilt et par timer med en PT, det fordi jeg ikke kan trene det maksimale enda etter sykdom. Hva bør jeg få ut av en PT? Hva bør jeg spørre om? Ønsker å ha fokus på styrke, cardio delen må komme sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Ganske rådvill etter 1,2 år uten trening og 8 kg opp (sykdom og medisiner) så skal jeg nå i gang igjen. Jeg ønsker å ta meg bedre ut, ha en bra selvtillit og ikke minst føle meg vel når jeg er på SATS. Det gjør jeg ikke ikke nå. Har bestilt et par timer med en PT, det fordi jeg ikke kan trene det maksimale enda etter sykdom. Hva bør jeg få ut av en PT? Hva bør jeg spørre om? Ønsker å ha fokus på styrke, cardio delen må komme sakte.

Hei,

 

du svarer jo delvis på ditt eget spørsmål :)

Du ønsker å ha fokus på styrke? Finn en PT som kan styrke. Spesifikt baseløft. Flyes i kabel, knebøy i smith etc kan du lære deg selv ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Okveine :-) Ja på en måte gjør jeg kanskje det. Jeg ønsker å bli sterkere, men vet ikke hva som er best av å feks trene mild trening basert på forbrenning, så ev gå over på styrke på kiloene er tatt av , eller hvilket løp jeg bør gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Okveine :-) Ja på en måte gjør jeg kanskje det. Jeg ønsker å bli sterkere, men vet ikke hva som er best av å feks trene mild trening basert på forbrenning, så ev gå over på styrke på kiloene er tatt av , eller hvilket løp jeg bør gå

Det er akkurat det en god PT burde kunne hjelpe deg med å finne en balanse på. Akkurat hva som passer for deg og dine mål :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...