Gå til innhold

"Bobbling" i leggene


Mnbruset

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg lurer på om noen av dere har noe erfaring med bobbling eller murring under huden i leggene. I går så kjente jeg en murring i høyre legg, av og på hele dagen. Når jeg skulle legge meg så ble det som en bobbling i begge leggene. Jeg fikk ikke sove og ble litt småkvalm. Også i dag kjenner jeg murringen i leggene, samt noen smerter.

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å forebygge? Eller noen som vet hva dette er?

Jeg har googlet og tror ikke det er restless legs, da jeg ikke har stort behov for å bevege på føttene når murringen tar overhånd.

Kan vel nevne at jeg ble operert for losjesyndrom for 1 1/2 år siden. 

Endret av Mnbruset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig kjent ut,  legen mener at det kan være restless legs her. Jeg mener det er bullshit,  da alt jeg ønsker å gjøre når det kommer er å kutte opp beina og slå dem i stykker med en hammer,  ikke bevege dem. 

Hva det skyldes skal jeg en dag finne ut av,  men først er det andre ting på lista som haster mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...