Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 

Jeg lurer på om noen av dere har noe erfaring med bobbling eller murring under huden i leggene. I går så kjente jeg en murring i høyre legg, av og på hele dagen. Når jeg skulle legge meg så ble det som en bobbling i begge leggene. Jeg fikk ikke sove og ble litt småkvalm. Også i dag kjenner jeg murringen i leggene, samt noen smerter.

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å forebygge? Eller noen som vet hva dette er?

Jeg har googlet og tror ikke det er restless legs, da jeg ikke har stort behov for å bevege på føttene når murringen tar overhånd.

Kan vel nevne at jeg ble operert for losjesyndrom for 1 1/2 år siden. 

Endret av Mnbruset

Fortsetter under...

Skrevet

Høres veldig kjent ut,  legen mener at det kan være restless legs her. Jeg mener det er bullshit,  da alt jeg ønsker å gjøre når det kommer er å kutte opp beina og slå dem i stykker med en hammer,  ikke bevege dem. 

Hva det skyldes skal jeg en dag finne ut av,  men først er det andre ting på lista som haster mest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...