Gå til innhold

Kosthold mot stiv nakke


thefoodlovinggirl

Anbefalte innlegg

Hei. Har hatt problemer med stiv nakke de siste årene. Har gått jevnlig til fysio, osteopat og muskelterapeut. Til nå er det ikke noen som har klart å få vekk plagene. Jeg har fått beskjed om at jeg kan være intolerant mot melkeproteiner og at det kan spille en rolle. Jeg merket litt forbedringer da jeg kuttet ut melkeprodukter, men jeg er langt ifra kvitt plagene. Det jeg lurer på, er om noen av dere vet om det er noe mat som trigger stive muskler og eventuelt noe jeg burde prøve..? Jeg er åpent for det meste... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slikt er veldig vanskelig å svare på uten å vite hva som er årsaken til smertene dine - som oftest kan verken kosthold, hvile eller aktivitet utelukke det andre - alt må være på plass for er komplett og varig resultat

Hvis du ikke har fått god nok oppfølging (feks råd om trening) av dine terapeuter ville jeg funnet en som kan gi nettopp dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...