Gå til innhold

Låsning i lysken


SiljeP.

Anbefalte innlegg

Har ett lite mobilitetsproblem, som jeg føler hindrer meg i å utføre enkelte øvelser bra nok. Det låser seg i lysken på høyre side. Jeg tøyer hofteleddsbøyerne hver økt, men synes ikke det hjelper. Noen ganger føler jeg det "klikker" litt i lysken ved enkelte bevegelser. Har vært sånn i noen måneder nå :sour:

Er et bare å dra til fysio, eller er det noen om har noen tips til hvordan jeg kan løse litt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, nedre del av lysken. Best forklart, der det strekker når jeg tøyer sånn som på bildet. Det kjennes som det har låst seg på høyre siden når jeg tøyer, sånn at jeg ikke får tøyd så godt som jeg ønsker. Hvis jeg sitter bakoverlent og hever beina, så låser det seg også i lysken, og jeg må "riste løs" før jeg kan fortsette med det jeg driver med. Smertene kjennes stikkende på en måte, men ikke veldig skarp.

Hvis jeg varmer opp med tøyeøvelser før jeg trener, så ødelegger ømheten i lysken for treninga. Skikkelig kjipt :-/

spdc7fb0_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...