Gå til innhold

Hva gjør jeg feil?


Rl99123

Anbefalte innlegg

Hei!

Har jobbet i en god stund med å gå ned i fettprosent, og heller gjøre det ekstra fettet på kroppen om til muskler. Bygger ikke så lett muskler og føler ikke jeg har hatt noen spesiell god fremgang... Men jeg går heller ikke ned i vekt! Har prøvd meg å telle kalorier denne uken, og har ligget på rundt 1800 kcal per dag. Har trent to ganger mandag, onsdag og torsdag + en gang på tirsdag og fredag (8 treningsøktr fra mandag -fredag). Går på toppidrettsgymnas så jeg trener ganske mye.

Jeg har også spist relativt sunt og måltidene jeg spiser inneholder alltid grønnsaker/ frukt. Spiser ikke brød bare knekkebrød med makrell, egg, kaviar, cottage cheese, kyllingskinke til frokost, lunsj noe av det samme. Til middag har eg for det meste kylling eller laks, fullkornspasta, kikerter, ris, couscous eller bulgur. Har alltid noe grønnsaker til middagen enten i wok eller vanlig salat.

Drikker heller ikke brus, bare ekstra lett melk, grønn te (uten sukker) og vann.

Jeg sjønner ikke hvorfor jeg ikke går ned i vekt, eller hvertfall litt i fettprosent, når jeg spiser så sundt så mulig og trener såpass mye... :(

 

HVA GJØR JEG FEIL?! KAN DET VÆRE NOE ANNET SOM GJØR AT EG IKKE GÅR NED? :( ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har du prøvd å gå ned i vekt? Du sier at du har telt kalorier kun en uke.

Jeg tenker at du kanskje spiser mer enn du egentlig tror. Det er jo også en reell mulighet for at du spiser for lite også. 

Ellers, med den vekten og høyden virker det som om du er meget slank alt nå, så erfaringsmessig er de siste kiloene litt tricky å få vekk (sammenlignet med fettap fra en høyere fettprosent). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...