Jump to content

Rl99123

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Rl99123

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hei! Vurderer å begynne å bruke proteinpulver ettersom eg ønsker å bygge mer muskler, og gå ned i fettprosent. Er dette med proteinpulver bare tull og vas, eller er det noen som opplever positive effekter av dette? Kan man risikere å legge på seg (av fett) av proteinpulveret?
  2. Rl99123

    The thigh gap

    Har et spørsmål... Er det slik at å trene rumpen kan gjøre at du får mellomrom mellom lårene? At jo "bedre", større og strammere rumpe du får, at den liksom løfter opp og gjør at du kan få mellomrom dersom du nesten har? Lårene mine går akuratt bort i hverandre, og det er bare et lite løft som skal til før det er et mellomrom nå, men lurer på hva jeg skal gjøre for å få til den siste biten... Trener mye kondisjonstrening (driver med mellom og langdistanse løping) og trener basis 2-3 ganger i uken, men ikke så mye på rumpe og lår, helst overkropp og legger. Så, bør jeg trene mer rumpe i form av styrketrening, mer løping, mer styrke på lår eller alt
  3. Jente, 17 år, ca. 165 cm og 53,5 kg....
  4. Hei! Har jobbet i en god stund med å gå ned i fettprosent, og heller gjøre det ekstra fettet på kroppen om til muskler. Bygger ikke så lett muskler og føler ikke jeg har hatt noen spesiell god fremgang... Men jeg går heller ikke ned i vekt! Har prøvd meg å telle kalorier denne uken, og har ligget på rundt 1800 kcal per dag. Har trent to ganger mandag, onsdag og torsdag + en gang på tirsdag og fredag (8 treningsøktr fra mandag -fredag). Går på toppidrettsgymnas så jeg trener ganske mye. Jeg har også spist relativt sunt og måltidene jeg spiser inneholder alltid grønnsaker/ frukt. Spiser ikke brød bare knekkebrød med makrell, egg, kaviar, cottage cheese, kyllingskinke til frokost, lunsj noe av det samme. Til middag har eg for det meste kylling eller laks, fullkornspasta, kikerter, ris, couscous eller bulgur. Har alltid noe grønnsaker til middagen enten i wok eller vanlig salat. Drikker heller ikke brus, bare ekstra lett melk, grønn te (uten sukker) og vann. Jeg sjønner ikke hvorfor jeg ikke går ned i vekt, eller hvertfall litt i fettprosent, når jeg spiser så sundt så mulig og trener såpass mye... HVA GJØR JEG FEIL?! KAN DET VÆRE NOE ANNET SOM GJØR AT EG IKKE GÅR NED? ;(
  5. Hei! Lurte bare på en ting... Er veldig glad i egg og spiser gjerne 2 til frokost+ 1/2 til kvelds. Men kan man legge på seg av og spise for mange egg? Prøver og bygge muskler så da er det jo viktig med proteiner... Men kan man legge på seg av for mange egg? Elsker også kaviar, og spiser også dette ganske ofte, men er dette kaloririkt? Usunt?
  6. Hei! Lurer på en ting. Er det normalt at vekten varierer fra dag til dag? For eksempel viss jeg spiser noe mer (trenger ikke vere så mye, kanskje litt ekstra til middag) så kan jeg vere nesten en hel kilo tyngre dagen etter... det samme gjelder om jeg i en uke ikkje spiser så mye så kan jeg gå ned rundt 2 kilo på bare noen dager! Er dette en grunn til? Kan det være farlig?
  7. Hei ! Er det noen som vet om noen bra øvelser som strammer opp/fjerner fettet på innsiden av låret? Har tilgang til treningsrom med masse forskjellige utstyr, men er det noen som har forslag til noen øvelser som kan gjøres hjemme uten en masse utstyr? Har tenkt å trene styrke på lår/rompe sirka 2 ganger til uken + at jeg spiller fotball og er aktiv ellers (jogger, går tur osv...) Men bør jeg satse mest på styrketrening om jeg ønsker og stramme opp kroppen eller bør jeg prioritere jogging/ intervalltrening meir ? =)
×
×
  • Create New...