Gå til innhold

proteinshake


oleks

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir litt skeptisk til "anerkjent ekspert innen sportsernæring" når bakgrunnen er:

The first edition of the Warrior Diet book was published in 2002 by Dragon Door Publications.[2] Prior to that, in 1999, Hofmekler while still employed as health editor for Penthouse magazine, gave an interview with T Nation where he outlined the Warrior diet as well.[3] 

The Warrior diet was one of the first documented diets to incorporate the idea of 
intermittent fasting as a core concept of its nutrition plan, advocating that 'when you eat makes what you eat matter'. The premise of the diet is based on Hofmeklers personal experiences in the Israeli Defense Force, as well as studying the eating and training habits of warrior societies throughout ancient history, such as the Spartans and Romans.[4]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Konsentrat eller isolat gjør samme nytten for en som skal ha seg en shake om dagen.  isolat er naturligvis et renere tilskudd.

Proteintilskuddene på det norske markedet er generelt svært høy uavhengig om det er isolat eller konsentrat.

Edit: hadde bommet litt på en påstand.

Kanskje off topic, men kan du anbefale et proteinpulver som passer bra til både havregrøt og som post workout shake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da har jeg blandet. Trodde det var et konsentrat. My bad.

---

Da hang forskjellen på konsentrat/isolat litt igjen fra noen år tilbake, men mye har selvfølgelig endret seg de siste årene - har oppdatert tidligere posten min.

Endret av FrkHoel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...