Gå til innhold

Treningstights


brukernavn123

Anbefalte innlegg

Hei! Eg brukar for det meste korte treningstightsar, ca. til midten av låret. Eg er no på leit etter ein lang tights, til både styrketrening og løping. Har 2XU, men den brukast mest til løping utandørs, og blir lett gjennomsiktig når eg trenar styrke. Så dersom nokon har ein favorittights som ikkje blir gjennomsiktig ved knebøy og markløft, men får rumpa til å sjå flott ut, set eg pris på tips! Føretrekk svart, og den må uheldigvis bestillast på nett, så får ikkje prøvd på førehand. (i tilfelle nokon lurer, så er eg jente altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har 2xu midrise, den er hvertfall ikke like gjennomsiktig som de vanlige. Ellers liker jeg better bodies sine, men de er lave i livet. Casall sine er pittelitt gjennomsiktige, men ikke mye. Nike sine derimot, den jeg har som er resirkulert av 10panteflasker, utrolig passform, er ikke gjennomsiktig i det hele tatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Veit du kva den frå Nike heiter? Dei har jo så mange, haha. Tenker å bestille frå XXL.no. Elles synes eg at den eine korte tightsen frå Nike har ein tendens til at sømmen formar seg litt rart i skrittet, slik at det ser ut som eg har tidenes kameltå. Kan sjølvsagt vere fordi den er kort, men har ikkje det problemet med f.eks 2XU sin korte, eller Kari Traa sin korte svalestjert. Men dersom du ikkje har merka noko til det, så kan eg vel ta sjansen eg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Veit du kva den frå Nike heiter? Dei har jo så mange, haha. Tenker å bestille frå XXL.no. Elles synes eg at den eine korte tightsen frå Nike har ein tendens til at sømmen formar seg litt rart i skrittet, slik at det ser ut som eg har tidenes kameltå. Kan sjølvsagt vere fordi den er kort, men har ikkje det problemet med f.eks 2XU sin korte, eller Kari Traa sin korte svalestjert. Men dersom du ikkje har merka noko til det, så kan eg vel ta sjansen eg og:)

Den er litt dum i skrittet, men har begynt å gi litt f, på gymmet er jeg så svett og stygg jeg bare vil he he! Fant ikke ut navnet, men den ser slik ut: https://www.google.no/search?q=nike+recycled+tights&espv=2&biw=1440&bih=698&tbm=isch&imgil=ZPfe1HUzaQWnFM%253A%253BlOOYQ5FqbkrygM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.amazon.com%25252FNike-Legend-Running-Tights%25252Fdp%25252FB005V2GST4&source=iu&pf=m&fir=ZPfe1HUzaQWnFM%253A%252ClOOYQ5FqbkrygM%252C_&dpr=1&usg=__mD-d0QLAwMsdT2cjly-T3NJso6U%3D&ved=0CFgQyjdqFQoTCNGwxL_S-ccCFUvrcgodMj8AWA&ei=EmD4VdHfGcvWywOy_oDABQ#imgrc=ZPfe1HUzaQWnFM%3A&usg=__mD-d0QLAwMsdT2cjly-T3NJso6U%3D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...