Jump to content

imli

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

About imli

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 08/09/1989
  1. Hehe. Tenkte jeg kunne sende på mail eller evt. på PM her inne dersom noen meldte seg
  2. Har nettopp begynt å prøve meg på litt knebøy, etter at jeg har vært skadet og ikke kunnet bøye i mange år. Jeg er veldig usikker på teknikk, og når jeg trener det er det noe som kjennes "off", uten at jeg vet hva det er som er galt. Kunne lagt ut video her, men er ikke helt komfortabel med det, så lurte derfor på om det er noen der ute som er litt ekstra snille i dag og kunne tenke seg å se på og peke på eventuelle feil? Kan ikke kutymen her inne, så dersom jeg er dødsfrekk nå så er det bare å late som om dette aldri ble skrevet.
  3. Hurra, så mange gode svar og god hjelp! Tusen takk for at dere tar dere tid. Suger til meg alt!
  4. Tusen takk for svar! Skal absolutt prøve å finne motet til å komme meg inn blant vektene. Alle har vært nybegynnere, right?
  5. Tusen takk for svar! Jeg trener i hvert fall tungt nok til at siste utførelse i hvert sett er så tung at det bare såvidt går. Og jeg øker på de vektene, så noe gjør det vel Jeg har lest, lest og lest igjen om de ulike øvelsene og teknikkene, så jeg kan det teoretiske. Jeg er bare redd for å prøve det ut i praksis. Kanskje er det like mye sperren for å gå inn i rommet med manualer? Det er jo faktisk litt skummelt! Jeg tør nok bare ikke stole på at det jeg synes ser ut som riktig teknikk faktisk er det, så jeg burde hatt noen med meg som kan det og som kan se at jeg gjør det rett. Burde vel prøve å mote meg opp til å spørre noen, selv om det sitter langt inne da alle ser ut som om de har mer enn nok med sitt
  6. ... jepp, det er status her for tiden. Jeg har lyst til å begynne med starting strenght, men tør ikke fordi jeg ikke aner hvordan jeg skal begynne, Jeg kan foreløpig ikke ta så mye mer enn 3*10 knebøy uten vekt uten at jeg faller sammen i ryggen, og i benk tror jeg ikke jeg får opp stanga engang. Så hvor begynner man? Nå trener jeg 10 min mølle, så benpress, så nedtrekk, total abdomonal (?), skulderpress og brystpress i maskiner, men er dette helt bortkasta? Selv når en er helt utrent? Jeg har ikke mulighet til å kjøpe PT-timer nå, og på veiledningstimen på gymmet fikk jeg et standardprogram for nybegynnere, omtrent som det jeg skisserer over. Tips? Jeg er helt lost!
×
×
  • Create New...