Gå til innhold

Er det trygt å kjøpe proteinpulver fra IHerb?


Tainy

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt proteinpulver fra IHerb et par ganger. Men i jula bla jeg vist en film på You Tube som handlet om "kosttilskudd-industrien" i USA. Der fikk vi se hvor enkelt det er å lage en fancy emballasje og nærmest pakke hva man vil i emballasjen. Poenget med filmen var at vi vet ikke hva som er det virkelige innholdet i det vi kjøper derfra.. Er det flere som kjøper proteinpulver fra IHerb? Jeg har kjøpt av denne typen: http://www.iherb.com/Twinlab-100-Whey-Protein-Fuel-Lean-Muscle-Vanilla-Slam-1-lb-454-g/23736?at=0 Nå ser jeg at de har satt opp prisene på 3$ etter nyttår, og det var jo hovedsaklig fordi det var så billig jeg kjøpte det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ser du valgte twinlab de har nå eksistert så lenge og er såpass stort selskap at de er nok ganske så trygt.

men sånn generellt så trenger ikke kosthold være FDA(food and drug administrasjon) godkjent for salg i usa, så helt rett og være litt skeptisk, men de største selskapene risiker nok ikke og gi ut produkter som ikke holder mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...