Gå til innhold

Opptrening etter kneskade


xxKristinexx

Anbefalte innlegg

Hei!

Kneet har vært veldig smertefullt, så kuttet ut løpingen et par uker. Gikk til fysio. for laser 2 ganger. Han sier at jeg kan begynne å løpe igjen, men hvordan bør jeg starte? Løpte 100+ km i uken tidligere. Vil komme opp til det igjen, bare at jeg må gå litt mer gradvis. Bør jeg begynne å løpe 30 eller 45 minutter f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løp ikke du et løp nå i helgen?

Må bare si at jeg finner trådene dine svært "vinglete". I det ene øyeblikket forteller du en ting, f.eks du løper og skal stille i et løp og så har du plutselig ikke løpt på et par uker. Eller du har en vekt og høyde, så en annen vekt og høyde. Du trener for å bli sterkere, ikke større og trener 2-4-6 ganger i uka, og så omvendt. Eller så løper du hele tiden, eller ingenting.

Men tilbake til tråden. Hva med å høre med fysioterapauten om hvordan han anbefaler at du starter løpeøktene dine og hvordan du skal legge opp slik at du kommer deg tilbake skadefri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...