Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Kneet har vært veldig smertefullt, så kuttet ut løpingen et par uker. Gikk til fysio. for laser 2 ganger. Han sier at jeg kan begynne å løpe igjen, men hvordan bør jeg starte? Løpte 100+ km i uken tidligere. Vil komme opp til det igjen, bare at jeg må gå litt mer gradvis. Bør jeg begynne å løpe 30 eller 45 minutter f.eks?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34328-opptrening-etter-kneskade/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løp ikke du et løp nå i helgen?

Må bare si at jeg finner trådene dine svært "vinglete". I det ene øyeblikket forteller du en ting, f.eks du løper og skal stille i et løp og så har du plutselig ikke løpt på et par uker. Eller du har en vekt og høyde, så en annen vekt og høyde. Du trener for å bli sterkere, ikke større og trener 2-4-6 ganger i uka, og så omvendt. Eller så løper du hele tiden, eller ingenting.

Men tilbake til tråden. Hva med å høre med fysioterapauten om hvordan han anbefaler at du starter løpeøktene dine og hvordan du skal legge opp slik at du kommer deg tilbake skadefri?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...