Gå til innhold

Størrelse på Icaniwill-tighstene


Lisa

Anbefalte innlegg

På størrelsesguiden til Icaniwill-tighstene står det f.eks. 90< på hofte. Se her:

http://icaniwill.se/image/catalog/PDF/sizeguide_en.pdf

Det gir ingen mening da tegnet skal stå forran tallet fordi man leser det som f.eks. "mindre enn 90".

Vet noen hva som er riktig? Er det større enn eller mindre enn 90?

Hvis noen har en tights derfra som passer så ville det også hjulpet om du kan si størrelsen du har og omkretsen på hoften din. Haha :roflmao::oops: Trenger å vite det i dag da jeg skal bestille en tights og de ikke svarer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, 90< og >90 er det samme, bare at i mitt hode er det mer forståelig med 90< siden det er mest naturlig at tallet som er større enn 90 står på høyre side.

F.eks:

90 < 100

100 > 90

Men hvis de hevder at 90< skal være MINDRE enn 90, så er det faktisk matematisk feil og kan forvirre kundene. Jeg (er rar, ja... :p) hadde gitt beskjed til kundeservice om dette. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...