Gå til innhold

Anbefaling rundt valg av enten helkropp eller splitt program


Mobius80

Anbefalte innlegg

Takk for gode tilbakemeldinger :-)

Når det gjelder "kostholdsplanen" jeg har fulgt så er det verdier som er basert ut fra "myfitness pal" applikasjonen. Jeg har brukt den siden den logger kostholdsplan mot Polar klokken min som gir meg en grei oversikt over hvordan jeg ligger ann..Makroverdiene har blitt beregnet ut i fra målvekten som jeg satt til 82 kg og 1650 kcal pr dag når jeg først begynte (som har gitt ca 0,5kg vektnedgang pr uke). Karbohydrater 187g (50%), Protein 74g (20%) og Fett 50g (30%). Disse verdiene justeres ut i fra aktivitetsnivået mitt så hvis jeg har hatt en tung trening så økes disse automatisk.

Jeg ligger nå på 85kg og føler meg komfortabel med den vekten så jeg blir nok liggende på 85-87kg slik at jeg ikke stagnerer helt.

Jeg følger derfor rådene deres med å gå opp til 3000kcal pr dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...