Gå til innhold

Gym i arguineguin.


darkwood

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt usikker på om det er noe gym i Arguineguin, men eventuelt vet jeg at det er et i Puerto Rico (kjøreturen dit er jo ikke så lang..). Har ikke trent der selv, så kan ikke uttale meg om utstyret.

Det er forsåvidt også et gym på Sunwing hotellet i Arguineguin, men vet ikke om det er åpent for alle, eller bare gjester (men erfaringsmessig er utvalget av utstår så som så på hotell-gym).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente på Sunwing hotellet i Arguineguin i desember i fjor, og det er ganske begrenset med utstyr der. En kan glemme å ta benkpress med stang (er noen manualer der opp til 34 kg tror jeg). Og knebøy må en eventuelt ta i Smith maskin :rolleyes:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere gym i Arguineguin. På noen hoteller og på Anfi er det hotellgym. I byen er det et lite gym to gater bak sjømannskirka. Men det er to som vil være aktuelle. Gym sur som ligger ved fryselageret. Det er i nærheten av hyperdino. Ikke langt fra calle princesa Tenesoya. Et gammelt gym som er litt røft i kantene. Og så er det det kommunale gymmet Da Silva. 3 euro gangen eller 30 euro i måneden. Åpent fra 0700 til 2200. Stengt søndager. Har basseng, park og mange gruppetimer. Bare et squat rack men det er alltid ledig . Hils Manulo fra Anette om du blir medlem der! Er gymmet jeg ville valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...