Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Leste denne artikkelen: http://www.klikk.no/helse/kosthold/slank/article868454.ece

Mange vil nok si at punktslanking er umulig, men jeg velger å tro det går an... fordi at jeg inderlig vil at det skal gå an :p Jeg har løvtynn hud på hoftene og så og si hele magen utenom der magemusklene og navlen ligger, der er det en betydelig forskjell i fettprosent. Jeg har synlige blodårer langs hele hoftene og siden på magen/bryst osv, og derfor skulle jeg trodd at jeg burde hatt tydeligere magemuskler? Det er altså der jeg legger på meg, mens ben og armer osv. er beintynne. Jeg vil virkelig ikke få tynnere underkropp :/ Men bør jeg kutte ned på karbohydrater når jeg trener hver dag? Og jeg får hovedparten av karbsa fra frukt og grønnsaker (kostholdet mitt er ganske likt som Børge Fagerlis Health & Fitness concept) og jeg spiser rundt om 8 frukt + 1 porsjon salat med grønnsaker. Tels dette som sukker som nevnes i artikkelen?

Fortsetter under...

Punktforbrenning er IKKE mulig punktum :)

Kroppen henter energi fra de lagrene den har tilgjengelig (gjerne det som frigjøres lettest, stedene med best blodsirkulasjon) - den tenker ikke "denne uken skal jeg kun hente energi fra fettet som ligger akkurat på dette stedet".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...