Gå til innhold

Strekkmerker på rompa!


Daenerys

Anbefalte innlegg

Hei! Går rett på sak. Har de siste par årene fått noe strekkmerker på rompa, mange lyse. Noen som kan gi meg et svar på hvorfor dette oppstår? Jeg har trent jevnlig styrke og kondisjon i 6 år, der hovedfokuset har vært styrke. Aldri vært overvektig, er 52 kg og 160 høy. Litt bagatellmessig syns sikkert mange, men voldsomt irriterende med disse strekkmerker som kommer tross treningsinnsats og kostholdet mitt. Kan det være noe hormonrelatert? Det kan nevnes at jeg har veid litt i underkant av det jeg gjør per dags dato, men det er et par år tilbake! Håper på gode råd og erfaringer ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vil anbefale å ikke stresse så mye med det. Jeg husker da jeg fikk mine første strekkmerker på rumpa. Verden gikk under og jeg lovte meg selv å aldri gå i bikini igjen. Nå kunne jeg egentlig ikke gitt mer f i de. Er vel når de er ganske nye at de kan se litt stygge ut, men etterhvert vil de roe ned og man kan knapt se de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil anbefale å ikke stresse så mye med det. Jeg husker da jeg fikk mine første strekkmerker på rumpa. Verden gikk under og jeg lovte meg selv å aldri gå i bikini igjen. Nå kunne jeg egentlig ikke gitt mer f i de. Er vel når de er ganske nye at de kan se litt stygge ut, men etterhvert vil de roe ned og man kan knapt se de.

+1

Her har du meg i tenårene, men nå kunne jeg brydd meg mindre :D Jeg fikk mange på hofter/rumpe under puberteten og så har jeg jammen meg mange bakpå leggene også.

Mange gutter som også får strekkmerker på grunn av treningen, gjerne på biceps så det er ikke bare oss jentene. Er ikke så mye annet å gjøre enn å godta at de er der og deretter ikke tenke mer på dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...