Gå til innhold

hva er galt??


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et mål om å gå ned ca 10 kg siden januar men har ikke gått ned en eneste kilo. trener en del styrke og har et kosthold som inneholder lite sukker og mye proteiner.( kostholder inneholder ca 1700 kalorier daglig) Men jeg sjønner ikke hvorfor jeg ikke rikker meg på vekta. Bør jeg gjøre mer cardio? jeg har trent 4-6 dager i uken, men er så nedenfor pga av dette at de siste par ukene har jeg bare fått trent 2-3 ganger. dette går virkelig ut over min hverdag og mitt humør. jeg føler jeg jobber så hardt for ingenting. Ser så mange som klarer å nå sine mål, og raser ned i vekt og bygger muskler. min kropp vil ikke samarbeide og jobber bare imot meg. Kan noen vær så snill og hjelpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Basically når man ikke går ned i vekt, er det en logisk forklaring ;)

Hva veier du, hvor høy er du? Vet du eksakt hvor mye du får i deg (disse 1700 kcal du sier) eller er det bare en ca gjetning?

Kan også legge til at hvis du har vært nedfor og sikkert vært stressa kan det også ha innvirkning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stresset og nedenfor pga dette. jeg er ikke nedenfor normalt, men 4 mnd uten noe resultater har gjort meg nedenfor. jeg er 170 høy og veier 71 kg. 1700 kalorier er ikke gjetting, jeg har fått laget et kostholdplan rettet til min vekt og mine mål. jeg har en plan jeg følger hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekten pleier å være endel misvisende siden den ikke tar hensyn til forholdet mellom muskler og fett. Men det virker jo som om du er godt på vei i forhold til styrkedelen (hvis du har trent siden januar er jo det noen mnd), så kanskje det er så enkelt som at du stresser litt mye i forhold til dette med vekt? Hva med å ta litt avstand fra det, trene det du liker og spise etter planen en periode og legge vekt, mål og alt på hylla og ikke se om det kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har som sagt egen plan som jeg føler. så ja jeg veier det jeg må veie. har ikke tenkt på oljer, men spiser ikke dressinger

Da er det vedkommende som har laget planen til deg du burde ta denne diskusjonen med - å få satt opp en individuell plan (med oppfølging?) uten resultater i 4mnd høres helt horribelt fjernt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...