Jump to content

SiljeeljiS

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

  1. Trener styrke i 30-60 min mellom 3-6 dager i uke. Eller noen joggeturen på 5-7 km. Kristine Weber satte opp både treningsplan og kosthold. Jeg er veldig glad i maten hun har foreslått. Men om hun skal hjelpe meg videre koster det en del
  2. Kostholdet er rundt 18-1900 kacl
  3. har brukt målebånd for det meste. vet at vekta ikke trenger å ha så mye å si mtp at jeg trener mye styrke. men merker ikke noe særlig på klærne heller. ifølge kostholdsplanen burde jeg gått ned i vekt i tillegg. Her er en vanlig matdag for meg: Frokost: 1 skive rugbrød med skinke og agurk eller 50 g havregryn med bær og kanel. Lunsj Pannekaker laget av 3 egg, havremel og litt melk, men bær og sukrin Mellomm: 1 skyr med bær eller 2 speltlomper med skinke og ost Middag: 2 torskefilleter med reven gulrot 2 ovnsbakte poteter eller kremet wok av 200 g kylling med krydder, en boks kokosmelk, valgfrie grønnsaker og 1 kopp ris Kvelds: Smoothie av en halv boks mager kesam, banan og litt kanel, eller 1 skyr med havregryn og en frukt. drikker mye vann og en del kaffe.
  4. Jeg gjør noe galt..vet bare ikke hva. i Januar gikk jeg over til et kosthold som inneholder, fisk, kylling, karbonadekjøttdeig, kesam, cottage cheese, skyr, frukt, havregryn, grønnsaker, egg, nøtter og trenner styrke mellom 3-6 dager i uken. Jeg drikker ikke brus, kunn farris om vi er i bursdag e.l, unner meg en øl eller glass vin en gang i blandt. Jeg har siden januar gått ned 1 kg. føler ikke at jeg føler fettprosenten min har gått ned heller, er like fluffy enkelte plasser:)
  5. Jeg ønsker å gå ned i fettprosent og vil kytte ut så mye sukker og fruktsukker som mulig. Men syns det er utrolig vanskelig å vite når det finnes så mye skjult sukker i mat og drikke.
  6. Hva er typiske mat man ikke tenker helt over som inneholder mye fruktsukker eller sukker??
  7. hvordan finner jeg denne gruppen på facebook?
  8. Jeg tror jeg må få tak i en ernæringsfysiolog som kan hjelpe meg med mitt kosthold. Noen som vet om en flink ernæringsf. i Stavanger /Sandnes omr?? Og noen erfaringer??
  9. kan jeg få være med i denne gruppen?
  10. Jeg jobber så hardt for å få av meg de 10 kg jeg har overvekt, men ingenting skjer. Jeg har hatt en diett på rundt 1800 kalorier til dagen og hr trent 4-6 dager i uken, mye styrke men en del jogging også. Men jeg har ikke fått av meg en eneste kilo. Jeg kjenner at dette er gått over til en desperasjon etter vektnedgang. Dette styrer hele hverdagen min og jeg tror jeg begynner å bli deprimert av den grunn. og jeg mener ikke nedenfor, men virkelig deprimert. Dette med vekta er et så pass stort problem for meg at det er ikke aktuelt å godta disse 10 kg jeg har ekstra. Jeg har jo hørt at om man stresser med det kan det gå ut over resultatene, men jeg vet ikke hvordan jeg skal "ikke stresse" med det når dette betyr så mye. Kan legen gjøre noe??
  11. jeg liker ikke det jeg ser. jeg ønsker hvertfall å komme ned til 63 kg. jeg var der da jeg giftet meg for 7 år siden og vil desperat tilbake der.
  12. jeg har som sagt egen plan som jeg føler. så ja jeg veier det jeg må veie. har ikke tenkt på oljer, men spiser ikke dressinger
  13. Jeg er stresset og nedenfor pga dette. jeg er ikke nedenfor normalt, men 4 mnd uten noe resultater har gjort meg nedenfor. jeg er 170 høy og veier 71 kg. 1700 kalorier er ikke gjetting, jeg har fått laget et kostholdplan rettet til min vekt og mine mål. jeg har en plan jeg følger hver dag.
×
×
  • Create New...