Gå til innhold

Tråden for avanserte kroppsvektsøvelser


Ulrik

Anbefalte innlegg

Er det noen her som driver med mer avanserte kroppsvektsøvelser enn chins og dips?

Håndstående, driller i ringer og stuff som det?

Denne tråden skal være for diskusjoner om teknikk, programmering og andre tanker rundt temaet.

For starters:

Hva jobber du mot?

Hva er favorittbevegelsen din?

Hvilke bevegelse er du mest stolt av å ha mestret?

Hvor lenge har du trent på det?

Hvor mange timer i uka bruker du på det?

Håper det er flere som trener i disse baner :) Unite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt lyst til å klare en full tiger bend helt siden jeg så Tor gjøre det her for vel 3 år siden? Brukte først et par år på å lære å stå/gå på hendene ved å gjøre det litt omtrent daglig (trodde riktignok aldri det skulle gå i boks). Deretter øvde jeg på å komme ned ved å stå inntil en vegg på matter og senke meg ned på albuene. Slik ståa er nå kommer jeg ned helt fint men sliter med å presse meg opp igjen. Den koden som antageligvis må knekkes for å komme seg opp er fader meg hard.

Har alltid vært fascinert av calisthenics, men treningen har foregått mer i perioder inntil jeg blir besatt av noe annet. Nå som sommeren står for tur og det er åpnet Tuftepark like i nærheten kjenner jeg motivasjonene komme snikende igjen, så håper det blir litt liv i denne tråden. Synes det er helt vilt hva mange klarer å få til og finner masse motivasjon i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...