Ulrik Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Er det noen her som driver med mer avanserte kroppsvektsøvelser enn chins og dips? Håndstående, driller i ringer og stuff som det? Denne tråden skal være for diskusjoner om teknikk, programmering og andre tanker rundt temaet. For starters: Hva jobber du mot? Hva er favorittbevegelsen din? Hvilke bevegelse er du mest stolt av å ha mestret? Hvor lenge har du trent på det? Hvor mange timer i uka bruker du på det? Håper det er flere som trener i disse baner Unite! Zmurph, Snordskog og Pedrikke 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asdfghijkl Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Armhevinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snordskog Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Har hatt lyst til å klare en full tiger bend helt siden jeg så Tor gjøre det her for vel 3 år siden? Brukte først et par år på å lære å stå/gå på hendene ved å gjøre det litt omtrent daglig (trodde riktignok aldri det skulle gå i boks). Deretter øvde jeg på å komme ned ved å stå inntil en vegg på matter og senke meg ned på albuene. Slik ståa er nå kommer jeg ned helt fint men sliter med å presse meg opp igjen. Den koden som antageligvis må knekkes for å komme seg opp er fader meg hard. Har alltid vært fascinert av calisthenics, men treningen har foregått mer i perioder inntil jeg blir besatt av noe annet. Nå som sommeren står for tur og det er åpnet Tuftepark like i nærheten kjenner jeg motivasjonene komme snikende igjen, så håper det blir litt liv i denne tråden. Synes det er helt vilt hva mange klarer å få til og finner masse motivasjon i det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.