Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kan teste de ut for å se om de er bedre for ryggen. Har hatt problemer med skiveutglidning i korsryggen så jeg vil være forsiktig :)

Hadde du sagt det med en gang så hadde jeg ikke anbefalt deg knebøy, jeg har ingen erfaring med knebøy og skiveutglidning så tekker tilbake mine anbefalinger. Jeg snakket ut fra et generelt perspektiv, men jeg har ikke kompetanse til å anbefale deg øvelser ved skade. Her bør du snakke med noen som har kompetanse på området, eventuelt kan det være noen her inne med mer erfaringer.

Fortsetter under...

Hadde du sagt det med en gang så hadde jeg ikke anbefalt deg knebøy, jeg har ingen erfaring med knebøy og skiveutglidning så tekker tilbake mine anbefalinger. Jeg snakket ut fra et generelt perspektiv, men jeg har ikke kompetanse til å anbefale deg øvelser ved skade. Her bør du snakke med noen som har kompetanse på området, eventuelt kan det være noen her inne med mer erfaringer.

Jeg skrev lenger opp at jeg har ryggproblemer.

Det jeg egentlig spør om her er jo om jeg kan legge til øvelser enten samme økten eller legge til en dag til i uka. Leste et program nå og der er det både bulgarsk utfall og gående utfall i samme økten. Det jeg lurer på er om ikke det blir litt mye?

Link til program. http://www.tv2.no/a/6799222

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...