Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen tips til å trene så hoftene blir mindre. Jeg trener mye knebøy, utfall osv. Men holder meg mye til det jeg kan da jeg ikke har trent aktivt så lenge og det er fortsatt mye som skal læres. Videoer og bilder tas imot med stor takk!

Skal på ferie i 11 dager med svigers på lørdag! Jeg har kommet godt inn i dette med sunn mat i ukedagene, men har en tendens til å skeie ut i helga. Noen tips til hvordan jeg skal komme gjennom ferien uten å spise alt jeg ser? Veldig glad i alt som er fett og inneholder masse smør og fløte!:facepalm:

Når jeg spiser sunt så har jeg også en tendens til å gå å tenke på mat etterpå akkurat som jeg ikke blir mett! Selvom jeg da spiser en stor posjon! Syns dette med kosthold er vanskelig å regulere!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32936-mindre-hofter-og-sunn-p%C3%A5-ferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...