Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er 21 år, 168cm og veier 68 kg. Jeg har et veldig sunt kosthold, men unner meg noe godt av og til. Jeg trener hver dag, styrketrening, kondisjon er 1dag langkjøring + 2 kortintervaller etter styrkeøkt. Likevel går jeg ikke ned i vekt?

Fortsetter under...

Skrevet
  "9fitness000 skrev:
Spiser jeg for lite? Kan si at jeg har gått ned i str, men har lyst ned noen kg også.

Hvis du har gått ned i størrelse, altså at du har krympet, mens vekta har stått på stedet hvil; hva betyr det egentlig?

Skrevet
  "Aurelius skrev:
Hvis du har gått ned i størrelse, altså at du har krympet, mens vekta har stått på stedet hvil; hva betyr det egentlig?

Aaat jeg har fått mer muskler ;) MEN, de siste ukene har jeg vært på stedet hvil, og kommer ingen vei.

Skrevet

Det er normalt at en stagnerer litt innimellom. Du er normalvektig så det vil ta tid og tålmodighet å endre kroppsfasongen og bygge muskler.

Tenk livsstil. Det er et maraton, ikke et kappløp å få en sterk, sunn og veltrent kropp.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...