Tamadeus Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hei, Jeg følger Martin Berkhan sitt PF oppsett, og da spiser jeg mitt første måltid 1-2 timer før trening. Dette måltidet skal det inneholde mest fett og proteiner (Karbsa spiser jeg etter trening) Så da er spørsmålet mitt, hva er det anbefalt å spise? Til nå har det gått mest i egg med bacon/pølse/grønnsaker, men det blir veldig ensforming å spise dette hver dag før trening. Andre tips til mat før trening? (Fett+proteiner, og litt karbohydrater) Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uhlen Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Omeletter, cottage cheese med søtning+kanel, kyllingfilet / kyllingkjøttdeig / karbonadedeig med grønnsaker. ~~ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andy Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Endret trådtittelen til noe litt mer beskrivende. Feel free til å endre litt på den selv hvis du ikke føler den er god nok Over til spørsmålet ditt; hva er det anbefalt å spise? Dette vet du jo, og svarer på det selv: proteiner og fett. Her er det jo bare å velge fritt blant magre proteinkilder+fettkilder og fete proteinkilder. Og så supplementer med grønnsaker og evt frukt hvis du vil ha litt karbs. Så det du er ute etter her er egentlig måltidsforslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Joda, forsåvidt. Men jeg lurte også på om folk hadde noen gode råd til hva som holder magen "mett" gjennom faste perioden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.