Gå til innhold

Hva anbefaler dere å spise før trening på PF?


Tamadeus

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg følger Martin Berkhan sitt PF oppsett, og da spiser jeg mitt første måltid 1-2 timer før trening. Dette måltidet skal det inneholde mest fett og proteiner (Karbsa spiser jeg etter trening)

Så da er spørsmålet mitt, hva er det anbefalt å spise? Til nå har det gått mest i egg med bacon/pølse/grønnsaker, men det blir veldig ensforming å spise dette hver dag før trening. Andre tips til mat før trening? (Fett+proteiner, og litt karbohydrater)

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endret trådtittelen til noe litt mer beskrivende. Feel free til å endre litt på den selv hvis du ikke føler den er god nok ;)

Over til spørsmålet ditt; hva er det anbefalt å spise? Dette vet du jo, og svarer på det selv: proteiner og fett. Her er det jo bare å velge fritt blant magre proteinkilder+fettkilder og fete proteinkilder. Og så supplementer med grønnsaker og evt frukt hvis du vil ha litt karbs.

Så det du er ute etter her er egentlig måltidsforslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...