Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg følger Martin Berkhan sitt PF oppsett, og da spiser jeg mitt første måltid 1-2 timer før trening. Dette måltidet skal det inneholde mest fett og proteiner (Karbsa spiser jeg etter trening)

Så da er spørsmålet mitt, hva er det anbefalt å spise? Til nå har det gått mest i egg med bacon/pølse/grønnsaker, men det blir veldig ensforming å spise dette hver dag før trening. Andre tips til mat før trening? (Fett+proteiner, og litt karbohydrater)

Takk.

Fortsetter under...

Endret trådtittelen til noe litt mer beskrivende. Feel free til å endre litt på den selv hvis du ikke føler den er god nok ;)

Over til spørsmålet ditt; hva er det anbefalt å spise? Dette vet du jo, og svarer på det selv: proteiner og fett. Her er det jo bare å velge fritt blant magre proteinkilder+fettkilder og fete proteinkilder. Og så supplementer med grønnsaker og evt frukt hvis du vil ha litt karbs.

Så det du er ute etter her er egentlig måltidsforslag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...