Gå til innhold

Blodpudding


bjorlien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Er det flere en meg her inne som elsker blodpudding? Er dette bra eller dårlig kost?

Næringsinnhold Blodpudding.

Jeg spiser dette vanligvis med stekte poteter eller potetstappe og tyttebær. Hender også at jeg bare kutter opp ett søteple som jeg har på siden.

Dette gir assosiasjoner til mat vi fikk i barnehagen :) Blodpølse, lungemos, røkt sei og annen gamlismat. Det inneholder en god del jern, men jeg tror det tilsettes mye sukker. Men som med alt annet, spis i moderasjon og vær fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er det flere en meg her inne som elsker blodpudding? Er dette bra eller dårlig kost?

Næringsinnhold Blodpudding.

Jeg spiser dette vanligvis med stekte poteter eller potetstappe og tyttebær. Hender også at jeg bare kutter opp ett søteple som jeg har på siden.

Elsker blodpudding!!!:D:) Særlig med Tandori krydder på! Men er litt mye sukker i så det blir en gang imellom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...