Emilie Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Er relativt ny på lavkarbo, og har allerede merket stor vektnedgang! :-D trenger litt tips til ingredientser jeg alltid bør ha tilgjengelig i skapet for å gjøre matlaging lettest mulig! Frokosttips hadde også vært supert :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BirtheV Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Lavkarbo.no har mye bra informasjon, for eksempel tips til nybegynnere Emilie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Til frokost pleier jeg å spise cottage cheese med bær og kanel, omelett, egg og bacon, salater, stekte og-/eller stekte grønnsaker med forskjellige proteinkilder. Videre har jeg alltid masse grønnsaker i kjøleskapet, både av den slags som gjør seg best i frisk salat (grønnsalat, tomat, agurk, paprika osv) og den slags jeg foretrekker tillaget (hodekål, sopp, tomater, brokkoli, spinat, asparges, squash, gulrøtter) slik at jeg kan variere tilbehøret til kjøttet. Og ikke minst spise varme retter. Jeg har en tendens til å spise mye kald mat under lange perioder fordi jeg blir litt lat og da er en salat veldig enkel å lage Kesam med fun light eple og kanel er også en sikker vinner som mellommåltid :thumbsup: Emilie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BirtheV Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Når det gjelder frokost er jeg temmelig ensidig, men det smaker like godt hver morgen med kokte egg og meierismør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KreativeGeni Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 EGG! cc eller kesam og funlight evt nøtter evt frø grønnsaker Nøtter Ellers er denne siden greit å lese http://lenabeatrice.net/ofte-stilte-sporsmal/handleliste-motivasjon-tips-og-rad/ Mitt beste tips er å ikke kjøpe noe du ikke vet hva du skal bruke det til. Det er massevis av tips om diverse typer mel og sukkererstatninger der ute, jeg har MASSEVIS i skapet, men holder meg egentlig til mandler jeg maler selv og sukrin. Med andre ord, finn ut hva du trenger før du kjøper det. BirtheV 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.