Gå til innhold

Kroppsvondt etter styrketrening


Kari

Anbefalte innlegg

De siste ukene har jeg begynt å få vondt i kroppen etter jeg har trent styrke. Kommer 3-4 timer etter jeg har trent. Trener 5 økter i uken. 3 rene styrkeøkter,2 kondisjon. Har trent styrke i snart ett år. Spesielt vondt i armene. Hva kan det skyldes?

Spiser 2000-2400 kcal på treningsdager.

Vekt:79kg høyde 163,dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løfter manualer for biceps og triceps. Push-ups,planke,knebøy,goblet-squat,bukgarske utfall,hip-thrust.

Ikke hatt problemer md armene før. Er som om det stråler ut fra begge armene liksom. Som om jeg "flexer" armmusklene hele tiden..tok ibux men d hjalp ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smerte - > signal fra kroppen om at noe endres (positivt/negativt), ikke direkte forbundet til skade i vev.

VELDIG vanskelig å si noe konkret uten info (eller visuell info)

Er som om det stråler ut fra begge armene liksom

Stråler det eller stråler det ikke?

Som om jeg "flexer" armmusklene hele tiden..

utdyp

Er det samme følelse uansett hva du har trent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer kun hvis jeg har trent styrke,men kommer selv om jeg ikke trener armer. Stråler av og til. Ikke konstant. Men har konstant "pump/flex"følelse. Hvis dt gir mening. Nå,ett døgn etter trening, er dt iferd md å gå seg til. Kan jo være normal stølhet..ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...