maije Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Mandag: Helkropp, høyintensitet/høyreps + 30 min rolig sykkel (for å få ut syre) Tirsdag: Kondisjon av ymse slag Onsdag: Pilates + Helkropp Torsdag: 75 min spinning Fredag: Bein og rygg + 30 min kondisjon Lørdag: Bryst, skuldre og armer + 2x 55 min spinning Søndag: 75 min spinning rolig langkjøring (+ 15-30 min når jeg klarer å stå opp tidlig nok) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3199-hvordan-ser-din-treningsuke-ut/page/3/#findComment-109441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fit91 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Slik ser programmet og uken min ut. Trener som regel mellom 11-12. MANDAG: 15 min kardio (De 2 første muskelgruppene kjøres tungt) Bryst Brystpress m/hantler Rygg (tykkelse) Kabelroing Skuldre Arnoldpress “Rotatorcuff” Sidehev i kabel Rygg (bredde) Chins Nedtrekk i supersett med Cable pullover TIRSDAG: 45 min kardio (eeegentlig, men denne blir som regel alltid byttet ut med en "koseøkt" ONSDAG: 15 min kardio Triceps Franskpress Ben (Bakside) Strakmark Nordic Hamstrings Lårcurl Mage Sit-ups i skråbenk m/vektbelastning “Crunch-maskin” TORSDAG: Hvile og la musklene gro:rofl: Eller så kjører jeg søndagsprogrammet denne dagen og har fri på søndag, meeen sikkert smartere å ha fri midt i uka.. hmm FREDAG: 15 min kardio (De første 2 muskelgruppene kjøres tungt) Skuldre Skulderpress Sidehev m/hantler Rygg (bredde) Chins Skuldre (bakside) Omvendt pec-deck Rygg (tykkelse) En-arms hantelroing LØRDAG: 60 min gåtur Hvile( Blir som oftest en økt her og. KLARER IKKE HOLDE MEG UNNA SØNDAG: Triceps: Franskpress Ben (forside) Knebøy (evt frontbøy) Benspark Ett-bens benpress Mage Sit-ups i skråbenk m/vektbelastning Planken/”båten” Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3199-hvordan-ser-din-treningsuke-ut/page/3/#findComment-109480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.