Jump to content

elias

Members
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

  1. Du kan fint holde skuldrene bak hele tiden under roing. Blir mye det samme som i benk ja. Ikke så godt å svare på det andre du spør om, en vurdering av din skulderhelse vil være det beste.
  2. Veldig tøff Håper den kommer snart. Gleder meg som en unge
  3. <3 love you <3

  4. Ca 90 min med tøying, styr og stell. Prøver og holde meg til en time, men tiden går fort når man har det gøy
  5. Om eg forstår deg rett så har du nå en fullkropp økt i uken, og ønsker en økt til på ben. Da vil eg foreslå og kombinere de to svarene over her. På fullkropp dagen kan du kjøre tunge knebøy/frontbøy type 4x4 eller kjøre toppsett. På den rene bein dagen kan du kjøre eksplosive knebøy type 50-65% av 1rm 3rep x 7-10sett + to høyrep øvelser. En hoftedominant og en knedominant. Eks. ett beins markløft 2-3 x 8-12. Bulgarskeutfall 2-3 x 8-12 Tro meg, låra dine blir ikke store over natta. Du får nok en forvarsel først;)
  6. Du kan jo legge ut en film av uførelsen din om du ønsker tilbakemelding på markløften.
  7. Det må bli MyoProtein med Mocca Chocolate smak
  8. Det er nok mange som kjenner ubehag med den øvelsen. Om en øvelse er vond så dropp den. For å trene rygg så holder det for de fleste med horisontale, og vertikale dra øvelser. Hva er det du ikke får til med markløft?
  9. Benytter meg selv av begge de metodene over. Liker best den du ikke holder i stanga, hjelper deg med trykk på helen. Nå det er nevnt så bør du først finne problemet med skulderen, og så finne en måte å fikse problemet på. Det er min mening, finn ut hva, og hvorfor skulderen gjør vondt og få en ordning på det. Går du rundt grøten med alternative øvelser blir du aldri god.
  10. Veldig enig med Lars K her. Du trener ikke mer øvre bryst i incline, men heller mindre nedre bryst. Har og lest respekterte coacher kalle det mer en skulder øvelse
  11. Ser ut som en bygger, og er sterkere en di aller fleste stongmen Ikke mange som han, kanskje Mariusz Pudzianowski
  12. Umulig å si hva som feiler skulderen din. Om tøying, og oppvarming ikke hjelper ville eg gått til behandling.
  13. Som nevnt så står du for langt fra stanga. Still deg opp med stanga midt på føtene dine. Øvelsen Skal være mer hoftedominant. Prøv å skyv rumpa lenger bak, og få tyngdepunktet mer bakpå før du løfter. Skyt hoftene fresm når stanga passere knerne. På vei ned starter du med å skyve hoftene bak. Stanga skal gå i rett linje opp og ned. Dårlig forklart, håper du forstod noe av det;)
  14. Wow! For en rygg!

  15. Ser ut som du har fått god hjelp med oppspenn, håper det hjelper. For å pirke litt på videoen så ser det ut for meg du mangler litt "driv" fra hofta. Når stanga er over knærne så skyt hofta frem med all kraft. Prøv og være eksplosiv. Stanga går også fram og tilbake, prøv å løfte rett opp og ned om du forstår. Små pirke ting som kan hjelpe til ett bedre løft. Ser det er en gammel film så mulig det allerede fikset
×
×
  • Create New...