Gå til innhold

Kaloribrenning ved Ergometersykling


Wooper

Anbefalte innlegg

Hvor mye forbrenner jeg ved sykling? Gjør en del intervaller, og sykler jevnt på lavt nivå når jeg fks ser på serier/filmer osv. Når jeg logger turene synes jeg det virker ganske høyt (bruker mylog).

Hvor mye brenner jeg sånn ca på 20 min jevnt trøkk på ca 20 % motstand?

Gjør det bare for aktiv restitusjon og helse, funker veldig bra. Liker ikke å bare sitte som en potetsekk når jeg gnomer forran skjermen/ps3'n, så følte at dette var en god ide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har INGEN aning på det du spør om, men tenkte tipse deg om å kjøpe et blåtannbelte fra polar og bruke en app på telefon som tar imot signalene fra beltet. Prisen er ca 500,- for beltet, og det kan pares opp mot Endomondo, Polar Flow, Strava og fleir! Og det fine er at du kan logge andre aktiviteter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si noe uten å vite noe om tid, avstand, vekt og puls. 20 min rolig på raceren min betyr ca 100 kcal. 20 min i kupert terreng med terrengsykkelen kan bety litt over det dobbelte

Har en BMR på ca 1900. ca 80 kg, 187 cm. 100 kcal høres mer rett ut. Får pulsen oppe, men ingen pusting ogpesing as it were.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har INGEN aning på det du spør om, men tenkte tipse deg om å kjøpe et blåtannbelte fra polar og bruke en app på telefon som tar imot signalene fra beltet. Prisen er ca 500,- for beltet, og det kan pares opp mot Endomondo, Polar Flow, Strava og fleir! Og det fine er at du kan logge andre aktiviteter også.

Er ikke så viktig at jeg vil bruke så mye penger på å finne det ut. Er ikke en stor del av treninga mi, vil bare ikke legge meg i et plutselig dypt kcal underskudd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men så veier du rundt 25 kg mer enn meg og da forbrenner du også en del mer. Vil tro at 200 kanskje er fornuftig. Me hvorfor ikke bare følge med på vekten? Begynner eæden å dale: spis mer ☺ Det enkle er ofte d beste

Mulig det. Får vel bare passe på litt ekstra godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...