Gå til innhold

Hvordan bli mykere?


Viken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Banan Arne
Grattis :D Det er ganske lett å bli myk den veien. For meg i alle fall... Jeg kan legge panna på leggene :D

Nice. Det vil jeg og. Må bli myk for å bli ninja. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Banan Arne
U`ll get there :D

Jeg skulle gjerne ha kommet ned i spagaten igjen, men det tar tid :p

Ja azz. Jeg holder på med det og.. Totally necessary to become a ninja. :ninja: Hvis vi klarer det så kan vi team opp fight crime at night..? You down?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja azz. Jeg holder på med det og.. Totally necessary to become a ninja. :ninja: Hvis vi klarer det så kan vi team opp fight crime at night..? You down?

Haha, jepp.. Men da skal jeg ha bildebevis på at du klarer først, så jeg ikke begir meg ut på farlige quest med en halv ninja :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiv som en stokk kan bety så mye. Kan være greit å vite hvor man er "stiv som en stokk" og jobbe med mobilitet i ledd og fleksibilitet i muskulaturen. Ting er ikke som da vi var små barn og kunne sette oss ned i en perfekt knebøy-posisjon :)

Har du noen spesifikke øvelser du vil anbefale om man vil bli mykere? Som sagt er jeg myk noen veier men ikke alle. Skulle gjerne ha klart å komme ned i begge spagatene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banan Arne
Haha, jepp.. Men da skal jeg ha bildebevis på at du klarer først, så jeg ikke begir meg ut på farlige quest med en halv ninja :p

Ja det forstår jeg. Vi trenger å passe på hverandre liksom, og da hjelper det ikke hvis jeg bare er halv ninja. Jeg skal legge det ut på loggen min når jeg klarer det. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...