Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har hørt at plast folie rundt magen øke forbrenningen i kroppen, også svetter man sinnsykt mye å øke fettforbrennig magen.

det jeg lurt på om det er sant eller ikke, eller usunt for huden ? Er det posetiv eller negativ å bruke plast folie rundt magen?

Håpe får svar på dette :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31586-plast-folie-rundt-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det funker eller ikke, men du kan jo linken under just for fun.

http://www.t-nation.com/diet-fat-loss/spot-reduction-is-real

In short, the secrets to targeted fat reduction are:

1. Redirecting blood flow to the fatty area
  2. Contracting the muscles adjacent to that fatty area
  3. Timing aerobic activity and midsection work properly

"Sickalicious skrev:
Du svetter kanskje litt mer, men har ingenting å si for fettforbreningen. Blir det samme som å gå i badstu bare at du har det rundt magen.. Igrunn helt idiotisk og ingen grunn til å gjøre det.

mhm ...

Annonse

Aldri hørt om noe liknende. Klarer ikke helt å se for meg at det virker. Som Sickalicous sier, så har svette ingen ting med forbrenning eller fettforbrenning å gjøre. Du svetter vann. Om du tar plastfolie rundt magen, så kanskje du vil føle at det blir litt klamt og varmt som gjør kroppen din prøver å få ned temperaturen med å svette vann.

Sant er det ikke. Tror ikke det er usunt for huden, men da det ikke har noe virkning så høres det ganske unødvendig ut.

"Acting Crazy skrev:
Aldri hørt om noe liknende. Klarer ikke helt å se for meg at det virker. Som Sickalicous sier, så har svette ingen ting med forbrenning eller fettforbrenning å gjøre. Du svetter vann. Om du tar plastfolie rundt magen, så kanskje du vil føle at det blir litt klamt og varmt som gjør kroppen din prøver å få ned temperaturen med å svette vann.

Sant er det ikke. Tror ikke det er usunt for huden, men da det ikke har noe virkning så høres det ganske unødvendig ut.

aha okei, tusentakk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...