Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har hørt at plast folie rundt magen øke forbrenningen i kroppen, også svetter man sinnsykt mye å øke fettforbrennig magen.

det jeg lurt på om det er sant eller ikke, eller usunt for huden ? Er det posetiv eller negativ å bruke plast folie rundt magen?

Håpe får svar på dette :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31586-plast-folie-rundt-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det funker eller ikke, men du kan jo linken under just for fun.

http://www.t-nation.com/diet-fat-loss/spot-reduction-is-real

In short, the secrets to targeted fat reduction are:

1. Redirecting blood flow to the fatty area
  2. Contracting the muscles adjacent to that fatty area
  3. Timing aerobic activity and midsection work properly

Annonse

Aldri hørt om noe liknende. Klarer ikke helt å se for meg at det virker. Som Sickalicous sier, så har svette ingen ting med forbrenning eller fettforbrenning å gjøre. Du svetter vann. Om du tar plastfolie rundt magen, så kanskje du vil føle at det blir litt klamt og varmt som gjør kroppen din prøver å få ned temperaturen med å svette vann.

Sant er det ikke. Tror ikke det er usunt for huden, men da det ikke har noe virkning så høres det ganske unødvendig ut.

Aldri hørt om noe liknende. Klarer ikke helt å se for meg at det virker. Som Sickalicous sier, så har svette ingen ting med forbrenning eller fettforbrenning å gjøre. Du svetter vann. Om du tar plastfolie rundt magen, så kanskje du vil føle at det blir litt klamt og varmt som gjør kroppen din prøver å få ned temperaturen med å svette vann.

Sant er det ikke. Tror ikke det er usunt for huden, men da det ikke har noe virkning så høres det ganske unødvendig ut.

aha okei, tusentakk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...