Gå til innhold

Polefitness eller styrketrening?


moyes

Anbefalte innlegg

Jeg skulle mer enn gjerne gjort begge deler, men det tillater desverre ikke lommeboken. Jeg har dødslyst til å prøve meg litt på polefitness/dance, da jeg har hørt at det er så god trening. Smerter meg litt i hjertet å tenke på at det blir en hel måned uten treningssenter (møter mange folk her..), og det er det som holder meg litt tilbake. Og at stussen vil komme til å krympe inn litt.

Er det noen som driver på med PD her?:-) Jeg vil veldig, veldig gjerne høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp meldt meg på polefitness selv! Motivasjonen, fremgangen og mestringsfølelsen jeg vanligvs har hatt av å trene på senteret har demret i det siste pga. en lang periode med utmattethet og sykdom, så jeg vil prøve meg på noe nytt. Har alltid elsket å drive med dans selv om jeg ikke er så flink til det, (host) men i kombinasjon med styrketrening og bevegelighetstrening tror jeg det blir veldig bra og noe jeg vil like. Begynner neste mandag, og angrer ikke et sekund, selv om lommeboken krymper en del:blush:

Du kan jo fremdeles gjøre styrkeøvelser hjemme evt., hvis du føler du ikke får trent nok eller like mye som vanlig av polefitnesstimene. Flere gode øvelser for både rumpe og resten av kroppen du kan gjøre gratis som supplement., uten stenger og apparater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...