Gå til innhold

Prottispulver uten smak


lolte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har smakt en del forskjellig, og jeg synes stort alt smaker direkte kjipt. :( Jeg ønsker meg et sabla bra pulver som jeg kan slenge i smoothies (og lignende), uten at det setter funky smak på den i utgangspunktet svært velsmakende drikken (elsker smoothie).

Tror problemet mitt med mange pulver er at det smaker så forbannet søtt. Dersom noen vet om et pulver som er bra, og ikke så søtt at man får HODEPINE, rop ut! Dvs, det kan godt smake Nugatti (elsker Nugatti, også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg anbefale 100% Gold Whey Standard Double Rich Chocolate. Det er det beste proteinpulveret jeg noen gang har smakt. Men jeg vet ikkehvor godt det er å blande sjokoladesmaken med diverse frukter.

100% Gold Whey Standard har uendelig mange smaker, men mange av de har desverre merkelig ettersmak. cockies and cream f.eks har en ettersmak av lakris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du vil ha noe å putte i smoothien din så anbefaler jeg whey 100 (http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-100)

Kjøp enten lemon yogurth eller naturell. Lemon yogurth er best til smoothie synes jeg.

Forørvig blir ikke protienpulver med ingen smak så ille om du kaster kanel oppi. Det har jeg gjort med min naturell og bruker det til baking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...