Gå til innhold

vil stille, meeeen.....


miLisa

Anbefalte innlegg

Har flere gang lekt meg med tanken om å stille i bikini fitness, evt. body fitness. Har også prøvd å søke litt etter mitt såkalte "problem". Greia er den at jeg ikke helt vet om det er noe for meg med mine 180 cm over bakken... Ser ut som alle jentene som stiller er under 170, så dermed har jeg mine tvil! Noen som har noen tanker eller erfaringer? Bør jeg ta kontakt med en coach/klubb og ta det derifra eller bør jeg bare legge drømmen på hylla, grunnet min høyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har flere gang lekt meg med tanken om å stille i bikini fitness, evt. body fitness. Har også prøvd å søke litt etter mitt såkalte "problem". Greia er den at jeg ikke helt vet om det er noe for meg med mine 180 cm over bakken... Ser ut som alle jentene som stiller er under 170, så dermed har jeg mine tvil! Noen som har noen tanker eller erfaringer? Bør jeg ta kontakt med en coach/klubb og ta det derifra eller bør jeg bare legge drømmen på hylla, grunnet min høyde?

Absolutt ingen grunn å legge drømmen på hylla pga høyden din! :)

Selv er jeg 184cm og lar meg ikke stoppe av høyden :D Finnes også mange andre jenter som er 180cm +/-, hadde senest ei som debuterte i år fra samme klubb som meg. Jorun Steine er jo også 180cm høy og vært i VM, flere ganger ;)

Klart er det en større utfordring jo lengre en er da det kreves mer masse i armer og bein det ikke ser så tynt ut, samt bredde og tykkelse rygg/skulder. Sånn sett har en større potensiale for å kunne bygge langt mer muskelmasse enn ei liten ei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som skal nekte for at å være høy i fitness/bygging er et lite handicap, men det bør ikke avgjøre om du skal stille eller ikke. :) Du kan regne med å bruke endel lenger tid på å få samme fasong som en kortere utøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...