bennod Skrevet 21. september 2014 Skrevet 21. september 2014 Hei. Er 20 år, 175 høy og veier 75 kg. Har i alle år vert aktiv håndballspiller, men da jeg ble syk et år tilbake kom kiloene og alt muskler forsvant. Fikk klarsignal til å begynne å trene igjen i mai 2014, og har brukt lang tid på å trene meg opp igjen da trening rett og slett ble for slitsomt og ble gjerne sengeliggende i flere dager etter en lett økt. Når er jeg kommet dit at jeg klarer å trene 3-4 dager i uken, men har ikke nesten det samme musklegrunnlaget som jeg hadde før jeg ble syk. Sliter veldig med å holde meg motivert da jeg absolutt ikke ser noen resultater, det eneste er at jeg har gått ned 1cm rundt midjen. Er ikke særlig opptatt av vekta, men ønsker å bli mer definert og få tilbake muskelmassen jeg hadde. Spiser mellom 1400-1800 kalorier hver dag og spiser ca. 50% karbohydrater, 30% proteiner og 20% fett. I øyeblikket trener jeg en del sirkeltrening, hvor jeg har 4 intervaller på 7 min med øvelser som utføres med kropsvekt (eller lettere vekter) og høy intensitet. Har dere noen tips på hvordan jeg skal klare å bli litt strammere og mer motivert da jeg ikke merker noen effekt av trening eller kosthold? Siter
Jane Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Flyttet tråden så du får noen svar - Mod. Siter
FrkHoel Skrevet 28. oktober 2014 Skrevet 28. oktober 2014 Ikke rart du ikke ser resultater på muskelmassen - kostholdet ditt er ikke optimalt. Altfor lite kcal noe som kan gi fettforbrenning en stund, men null muskelvekst og i verste fall forbrenner du muskelmasse som energi fordi matinntaket rett og slett er for lavt. Jane, UxO, Aurelius og 2 andre 5 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.